Bewuste keuzes. Betaalbare Luxe. Ontworpen door designers.

Klant: FÉST Amsterdam
Sector: Retailer in meubilair

Toepassing: Augmented shop experience

FÉST maakt high-end meubilair, zonder het high-end prijskaartje. Bewust en vernieuwend en doen zaken op hun eigen manier.

Bekijk in de webshop van FEST
Scroll down

Onzekerheden en vragen wegnemen bij de klant

Onzekerheden en vragen wegnemen bij de klant

Challenge

FÉST vernieuwt haar flagship online store. Daarbij staat de klantervaring en bewustwording centraal. De uitdaging voor Virtual Lab 17: maak een augmented shop experience die net zo high-end is als de designermeubels van het merk FÉST! 

Process and scope

Deze opdracht was omvangrijk en ons team stond voor een grote uitdaging. Maar wat wat fijn dat al het talent binnen ons team samenkwam tot een prachtig eindproduct. Er zijn diverse 3D – en webAR modellen gerealiseerd en daarnaast leverden we fotorealistische renders. Na een aantal feedbackrondes was daar een augmented shop experience van grote klasse! 

Business value

Bij een high-end en vernieuwend merk mag men ook een goede service verwachten. Door de inzet van webAR biedt je klanten een optimale ervaring. Door een bankstel alvast te kunnen zien op de gewenste plek, geeft dat een realistische kijk op het eindresultaat. Ook in online vindbaarheid is het gebruik van webAR interessant, want het maakt de positionering beter. 

Deze bedrijven gingen je voor: