Het beste van twee werelden

Klant: Nijhuis Bouw
Sector: Bouw
Toepassing: Virtual Experience

Buurtschap Het Burgje bestaat uit 141 woningen die gelegen zijn rondom één van de centrale groene hotspots én nabij Utrecht. Het beste van beide werelden is de basis van het Buurtschap.

Vraag een demo aan
Scroll down

Challenge

In de COVID-19 tijd werd ons dagelijks leven enorm omgegooid. Nieuwbouwprojecten mochten niet meer bezichtigd, terwijl kopers juist zo nieuwsgierig zijn naar de vooruitgang. Nijhuis B.V. wilde een manier om (potentiele) kopers alsnog een levensecht kijkje geven in het nieuwbouwproject ‘Het Burgje’.

Process and scope
Voor deze opdracht maakten we een virtuele 360 ͦ  tour. Allereerst kozen we in overleg met Nijhuis B.V. de belangrijkste standpunten. Dit zijn punten waar je rustig rondkijkt. We filmden we de tour op een zonnige dag met een 360 ͦ  camera (de pro-x). Na het maken van het ruwe beeldmateriaal zetten we de beelden om in een virtuele tour. De tour is vervolgens online te bekijken doormiddel van een link of button.  

Business value
Voor Nijhuis B.V. bracht deze tour meer betrokkenheid met (potentiële) huizenkopers. Daarnaast bracht het meer conversie. De virtuele tour is gemakkelijk online te delen, wat de rijkweidte (exposure) vele malen groter maakte. 

Deze bedrijven gingen je voor: