FÉST
“Met de Augmented Shop Experience willen we tegemoet komen aan de vragen en onzekerheden wegnemen bij klanten. "Past mijn favoriete bank wel in mijn woonkamer? Maar ook: "Hoe staat die mooie velours stof op de eetkamerstoel die ik leuk vindt?"
Retouren verminderen, conversie verhogen
Retouren verminderen, conversie verhogen Klant: FÉST AmsterdamSector:Retailer in meubilairToepassing:Augmented Shop Experience
FÉST maakt high-end meubilair, zonder het high-end prijskaartje. Bewust en vernieuwend en doen zaken op hun eigen manier. Met een heel eigen stijl en oog voor details maakt FÉST haar collecties.
Vandaag de dag is het mogelijk om de klant van FÉST antwoord te geven op de meest belangrijke vraag: “Hoe staat dit meubelstuk nu écht in mijn interieur?” Wij ontwikkelden voor FÉST realistische 3D modellen van een groot aantal banken. Deze modellen staan in de vernieuwde online store van FÉST.
Delen?
Augmented Reality maakt het keuze proces gemakkelijker
FÉST vernieuwde haar flagship online store. Daarbij staat de klantervaring en bewustwording centraal. Wij konden voor FÉST daarbij ondersteunen door het maken van een Augmented Shop Experience. Vol enthousiasme aan de slag met een grote klus: het maken van een groot aantal 3D modellen en fotorealistische renders.
Een mooie, maar complexe uitdaging om de banken zo realistisch mogelijk te modelleren. Meestal maken we voor 3D modellen gebruik van fotogrammetrie. Maar stofsoorten zoals velours, ribstof en gemêleerde stoffen zijn texturen die je aaibaar en zacht wilt laten ogen. Voor het mooiste resultaat zijn daarom zijn alle modellen handmatig gemaakt.