Easywalker loopt weg met de augmented shop experience
Klant: Easywalker
Sector: Retailer in Kinderwagens
Toepassing: Augmented shopping experience
EasyWalker is al dertig jaar een grote naam in kinderwagens en buggy’s. Het bedrijf maakt betaalbare kinderwagens en buggy’s van hoge kwaliteit, makkelijk in gebruik zijn én er mooi uitzien.
bekijk in de webshop"Het model is van een enorm hoogstaande kwaliteit"
"Het model is van een enorm hoogstaande kwaliteit" Projecteer jouw product rechtstreeks vanuit de browser bij je klanten op locatie.
Challenge
Een augmented shop experience maken voor de nieuwe website van Easywalker. Door de augmented shop experience willen we klanten van Easywalker maximale klantervaring geven.
Process and scope
Axel was de initiatiefnemer van Easywalker. Direct enthousiast en hij zag mogelijkheden voor de nieuwe webshop van Easywalker. ‘Vanaf nu online te bekijken tot in de kleinste details. Je kan het model ronddraaien en de kleuren bekijken. Dan je zet vervolgens je kinderwagen op ware grote en in de juiste verhouding in je eigen woonkamer neer. Dit is zo’n meerwaarde voor de klant én ons!’
Business value
Klanten kunnen thuis de buggy in de ruimte plaatsen en bekijken, om een weloverwogen keuze maken. Dit ziet Easywalker terug in een hogere klanttevredenheidsscore en minder kosten in het retourneren van hun producten. Easywalker heeft een grote mondiale markt waarvoor augmented shop experience perfect is: het is universeel en kan overal ter wereld worden bekeken en gebruikt door duizenden potentiële klanten. De browser is het enige wat je voor augmented shop experience nodig hebt.